2008. január 25., péntek

11,) 4:1 oda:(((



Ma délelőtt Anya elvitt a drbácsihoz.

A szokásos "fájdalmas" vizsgálatokat csinálta, amit én jó szokásomhoz híven vééégiiiiiig üvőőőőltöttem:((((

Antibiotikumot nem kaptam, csak ha hétfőig lázas leszek akkor vissza kell menni,,,

Doki után elmentünk boltba, majd haza főzni,,,,

Apa már épülget és Danika is,,,

Anyának kapar a torka, de nem fáj semmije és láza sincs ,,,,,,

Martinka köhög és lázas, de ugyanúgy, mint Danikánál, nem fáj semmije,,,,szerencsére,,,,

Nekem -mindent leszámítva- jó kedvem van,,,nem látszom betegnek,,,,rohangálok, és rendetlenkedem ezerrel:-))

Már nagyon álmos vagyok,,,,ülök Anya ölében ,,,és ki nem találnátok, hogy mit csinálok:-))),,,,naná, hogy dudálok :-)))))))))




1 megjegyzés:

Mia írta...

BOLDOG HÓFORDULÓT ÉDES BARÁTNŐM!:)

Gyógyuljatok meg gyorsan!!!

puszika!:)