2008. január 15., kedd

5,) Nyugis nap

Ma tényleg elég nyugis napunk volt.
Apa már reggel fél 7-kor elment dolgozni, Anyával elvittük a fiúkat oviba és suliba, majd elkísértem Anyát beiratkozni a suliba.
Utána DM, bolt majd haza.
Szerencsére főzni nem kellett, így helyette ráértünk takarítgatni.
Délelőtt átugrott Zsuzsi Mátéval, aki természetesen megint hibernálva volt, így nem tudtam megmasszírozni a szemét,,,csak a cumiját rángattam ki a szájából,,,de ez sem hatotta meg,,,aludta tovább téli álmát:-)))
Délután aludtam jóóóó két órát, és már indulni is kellett a fiúkért.
Kreatív Anya:-))) kreált nekem tete sapkát,,,,aminek természetesen nagy sikere volt akárhová is mentünk:-))),,,
Most jelenleg játszunk, de rögtön fürcsi és alvás,,,,és lassan Apa is hazaér,,,

Tete sapi-Tete Jázmin :-)))





1 megjegyzés:

Mia írta...

Jajj,hogy milyen csinike vagy!:)
Nagyon tetszik!:)
puszika!!!