2008. január 18., péntek

7,) Új inges, Mamázós,,,


Szerdán és csütörtökön itt volt nálunk a Mama,,,ilyenkor Anya egy kicsit levegőhöz jut és el tud menni ide-oda,,,amit természetesen a gonosz pára ki is használt:((.
De megbocsátottam neki mert hozott nekem Szöcske nénitől tete ruhákat,,,köztük egy inget, aminek nem tudtam ellenállni:-)))
Rögtön oda is vittem Mamához, hogy adja rám,,,:)))






Na ilyen tete lettem :-)))




















Utána huncutkodtam is egy kicsit benne,,,,









,,,majd elvonultam Apának mutogatni magam,,,


Mama szerint kész színésznő vagyok,,,annyira tudom magam produkálni:-))))

A két nap alatt amíg itt volt szinte csak vele játszottam,,,Anyához csak "tankolni" jártam:)))

Viszont amikor Anya lelépett itthonról, egész végig őt kerestem,,,végigjártam minden szobát, de nem sírtam,,,és nagyon örültem amikor hazajött,,,

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Ha Szöcske néni ilyen csini rucikat mutogat anyának, sikerrel, akkor még a könyveket is meg lehet bocsájtani ;)
Puszi