2008. február 26., kedd

29,) Hétfős, Vukkos:), Hófordulós


A tegnap reggelt Martin egy hivatlan látogató , kis Vuk :)) társaságában töltötte:(((.
Délelőtt folyamán négyszer hányt, majd egész nap a gyomrát fájlalta:(
Én Apával és Martinnal voltam, mert Anya ment műkörmöshőz, majd délután pedig a suliba vizsgázni.
Suli után elvittük a Martint magánra.
Sok hideg teát kell neki inni, vizes ruhával borogatni a hasát és még kapott Sumetrolim szirupot is.
Este újra eljött a hivatlan Vuk, most Danikához:( Ő is egy kisebb ösvényt taposott a wc-hez, pár hányás után jobban is lett.
Apának is nagyon rossz a gyomra, de őt nem szereti a kis Vuk, úgyhogy még nem találkoztak:)Viszont engem szeret, mert hajnali 3kor hozzám is eljött:(.
Pont Anya felé fordulva aludtam, úgyhogy Anya megkapta ami jár neki:)))
Anya sem találkozott Vukkal, és nem is szeretne:(( ,,,szorítsunk neki:)


Hát, igen ma is egy újabb hófordulóm van. Ma vagyok 19 hónapos. Puszika magamnak:))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog Hófordulót Jázminom!:)
Tesónak jobbulást!
Ákomka

Brigike írta...

Először is küldök egy csapat gyógyító manócskát és rengeteg gyógypuszit nektek.Nagyon boldog hófordulót kivánok.Sok puszi Brigike

Névtelen írta...

Boldog hófordulót Járzmin!
És remélem a Kis Vuk hamarosan odébbál... vagy már állt :)

Ingrid