2008. február 9., szombat

16,) Hahóóóóó

( tessék Madonna Mama mellszerkezetére koncentrálni:)))) )

Ittvagyok, ragyogok :))))
Az internetünk megint bemondta az unalmast pár napra:((, úgyhogy gyorsan összefoglalom a kimaradt pár napomat:


- már nem szedem az antibiotikumot, helyette Normaflort a beleimnek:)))
- az orromat még porszívózni kell lefekvés előtt , de lassan ez is elmaradhat
- továbbra is gondos Anyja vagyok Géza nevű "gyermekemnek", sőt talán napról-napra gondosabb
- egyre jobb az étvágyam(a szilárd kaják felé vonzódom), aminek Anya nagyon örül
-Anya megint bekattant , rájött ez az elválasztási mizéria, úgyhogy napközben nemigen szívattyúzhatok:((((
-egyre beszédesebb vagyok,,,igaz senki sem érti a 90%-át, de ez engem nem tántorít el semmitől,,,és csak mondom és mondom és mondom:))))
-az akarat tombol bennem ezerrel,,,amit persze nekem érvényesíteni is kell,,,hol rinyával, hol vísítással,,,,,,bár olyan igazi hasravetős hisztit még soha nem csináltam,,,


Na talán ennyit röviden!
Ja és üdv a fedélzeten Druszi :)))))
Szép napot mindenkinek!

0 megjegyzés: