2008. március 11., kedd

35,) Hétfő

,,,ha nincs kéznél Anya, jó a Danika is,,,,:))))):



Tegnap bankos, bevásárlós, cipőt vevős délelőttünk volt.
Apa ment 10-re dolgozni, úgyhogy Anyával ketten maradtunk,,,egy kis pakolgatás, egy kis takarítás volt reszorton,,,
Délután jött Gábor, ő volt a babysitter, míg Anya suliban volt.
Állítólag jól viselkedtem,,,néha azért egy kis rinyát is eleresztettem,,,:)))
Délután korán megfürcsiztünk, majd nekiálltunk hot-dogokat gyártani,,,nagyon szeretem,,főleg a ketchup miatt,,,amitől hipp-hopp baltás gyilkos kinézetem lesz:))))
Az éjszaka is viszonylag szuperűl telt,,,,már elég jól vagyok, holnap megyek vissza a drbácsihoz:(

3 megjegyzés:

Zoárdka mindennapjai írta...

Szia Jázminka!!Remélem a doktor bácsi csak jó dolgokat mond majd!!!Megnéztem a képeket,írtó szépek vagytok:)))És a fürcsis kép is csodaszép:)))Nagyon hasonlítasz a tesóidra:)))

Mia és Maja írta...

Milyen aranyosak vagytok...:))))
Remélem,Majácska és én is igy szeretjül majd egymást!;)
puszika!!!

Lacika és anyája írta...

Örülök, hogy jobban vagy:-)
Édesek vagytok a képen:-)
Puszi:Lacika és anyája