2008. március 13., csütörtök

37,) Tavaszi nagytakarítunk:)

A tegnapi nap folyamán Anyával (szülinapja alkalmából) nekiálltunk a tavaszi nagytakarításnak. Kezdtük a hálószobával,,,,, természetesen én is segítettem: létrát másztam, papírtörlőt tekertem (természetesen le), amit Anya jobbra tett, azt én visszaraktam balra:),,,azért nagy nehezen végeztünk, és még az előszoba is belefért. Ma a nappalival folytattuk, természetesen megint átrendeztük, mert állítólag az jót tesz Anya lelkének,,,:)))) két törlés között elugrottunk bordűr csíkért a tapétaboltba, mert (jó)múltkor elfogyott az utolsó 2 és fél méternél, és a tapétaboltos megígérte, hogy hozat,,,sajna nem kapott, ezért inyen kapott Anya egy tekercset,,,nagyon meglepődtünk, ritka ma az ilyesmi:)),,,Utána beugrottunk Anya sulijához megérdeklődni a vizsgaeredményét,,,,5-ös lett, úgyhogy nagyon örül Anya,,,főleg, hogy nem is tudta, hogy aznap vizsgázni fognak:( Itthon folytattuk a takarítást,,,és még pár napig csak ebből is fogunk kiállni:))),,,de én nagyon szorgalmasan segítek,,,,és így legalább haladunk is:))) .

9 megjegyzés:

Brigike írta...

Látom te is imádod a takarítást,hát hiába ti ketten lányok a családban tartsatok össze:).Anyukádnak grati a vizsga eredményhez,csak így tovább.Sok puszi Brigike

Névtelen írta...

Anyóspajti! Isten Éltessen !:)
Takarítással pedig hajrá, mi ma kezdjük:s
CCuuppp Ákomka

Bogár és Gerti írta...

:-D Takarítani jó! Nem értem a felnőttek miért nyavajognak miatta :-P ;)
Anyának gratula, s a rucikád! :-O Igazi Jázminos!
Puszi

Natimi írta...

Mi jövőhéten kezdjük a takarítást.
Igazi nagy segítség Jázmin:)
Szupi,Nekem is van ilyen:)Megleszek élve:))

Jó munkát továbbra is:)
Puszika Nektek

Zoárdka mindennapjai írta...

Hát nemsokára mi is nekiállunk,még húsvétig meg kell csinálni:)))Anya nagyon ügyes,tényleg,gratula az 5-ös miatt:)))
Ja,és anyumnak annyi volt a hízásrecept hogy leszokott a cigiről:D:DPuszi!!!

Noémi manocska írta...

Csak igy tovább:-P
Én imádok takaritani,csak éppen anya nem értékeli a müvemet:o,vajon miért???

cupp:Noémi

Mia és Maja írta...

Isten éltesen drága Hajni!:)
Sok sok gratula puszi!!!

Névtelen írta...

Puszi szépség!
Kitty

Mészáros Míra írta...

Milyen ügyeske vagy, Anyának én is segítenék, de nem mindig hagyja:-(