2008. április 3., csütörtök

49,) Tanácsadás

Tegnap tanácsadáson jártam, ugyanis gonoszAnya jóvoltából megkaptam az első kullancs-encephalitis elleni szurimat,,,amit egy hónap múlva követ majd a második:(((
Természetesen én már a váróban előre edzettem a valódi sírásra, mert ugye várni is annyira fáj,,,hogy gyorsabban haladjunk megint Anya mért, Sári néni pedig írt:) : 10 kiló vagyok és 83 centi:). Különben a szuri nem volt vészes, hamar elfelejtettem az egészet:)
,,,indulásra készen,,,de valami nagyon fáj.)

,,,a krokodilkönnyes, fájdalmas arckifejezés, a hajpántnak :) szól

,,,jól elpanaszkodtam Apának, hogy "Anya, bla-bla-bla-bla":) és közben mutogattam a hajpántomat:)


,,,rossz üzlet,,,
,,,hajpánt helyett két copf:(

,,,szent a béke,,,indulhatunk:)))


,,,még indulás előtt gyors oda-vissza babakocsi rángatás:)


,,,jussomra várva 1.)


,,,jussomra várva 2.)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A hajpántot mi sem viseljük meg a hajunkban, sőt egyáltalán semmit sem. Olyan szépek vagytok! Éééés ezek a krokodilkönnyek magukért beszélnek, olyan ismerős valahonnan. :)

Bogár és Gerti írta...

A hajpánt nagyon jól áll, de én egy fotó erejéig sem tűrök meg semmit, ami nincs odarögzítve szorosan :-P
Puszi

Gabi írta...

Nagyon csinos vagy!:)Szkokán fiúk