2008. április 26., szombat

55,) Rendőrnap 1.


Drága, egyetlen kisvárosunkban tegnap volt megtartva a Rendőrnap, és mint "bennfentesnek":)) természetesen nekem is jelen kellett lennem.
Volt kutyás bemutató, melyen Rex -11 éves korát tekintve- nem vett részt, és így Apa sem (na nem mintha bánták volna:) ).
Aztán volt nagyon sok rendőrautó, azokon(ban) logó millió gyerek, rendőr motorok és különböző érdekes (na nem nekem) dolog, mit pl.: éjjellátó, fémdetektor, golyóálló mellény stb.
Számomra a legérdekesebbnek egy óriás maci bizonyult, akin demonstrálták azt a helyzetet, ha karambolozik egy autó és az illető (jelen esetben a maci:)) nincs bekötve, illetve ha be van kötve,,,
A másik érdekes dolog a Danika volt számomra , aki megjelent az osztályával ,,,,és mivel olyan régen találkoztunk gyorsan oda is rohantam hozzá, és addig nem is hagytam el, amig vissza nem mentek a suliba.
Összeségében jól elvoltam,,,bár furcsa volt az a nagy tömeg,,,,nem vagyok én ilyenhez szokva:)

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Majd jövőre jobban fogod élvezni!:)
Nekünk nagyon bejön az a motor...:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:) Ti is benfentesek vagytok ;) (na mi csak szegről végről ;) )
Puszi