2008. augusztus 23., szombat

110,) Tisztasági betét felhasználási módjai

Ha valaki esetleg nem tudná a tisztasági betétek felhasználási módját akkor én mutatok két variációt:))
Íme az egyik:

,,,illetve a másik:).


De ezek mellett még tökéletesen használható a homlokra ragasztva izzadság felszívónak, esetleg a talpunkra ragaszta, mint csúszásgátló, vagy a hajra ragasztva, mint dízájnos fejdísz, vagy az üvegasztalra 5-6 dbot ragasztva, mint terítő,,,és még sorolhatnám.
Természetesen minden ragasztáshoz újat kell használni, mert hát ugyis annyi van abban a dobozban:))).
A kreatívitás pedig akkor a legintezívebb, ha nincs holmi Anya a közelben és nyugodtan lehet kibontakozni:))
Csak ajánlani tudom, hajrá babucik:)!

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mekkora szerencse, hogy én kartonnal vásárolok :-D Van bőven ;) :-P és jóóóó magasan :-D
Puszi:Gerti

Mia és Maja írta...

Én sem érem még el,de láttam ám,hogy annyiiiii érdekes dolog van a fürdőszobában..:o;)
Csak,tudod,amikor Hanna barátnőm egyszer régen megette Viola-anyu cigaretáját és a kórházba került,azóta anya mindent felpakolt a fürdőszoba leges-legmagasabb polcára...:o:@

Nagyon boldog hófordulót Neked,drága barátnőnk!:)))
puszika!!!

SKY írta...

Sziasztok!
:):) Ezek a csajok...

Hajni, szeretném megköszönni a segítséget :) Kicsit lemaradtam ezzel...is... Meg Jázmin szülinapi köszöntése is elmaradt, így aztán a hófordulóján is Isten éltesse sokáig.
Sok puszit küldünk
Hanna, Mikolt, Kinga

JuditAu írta...

Micsoda kreatív egyéniség Jázmin! :)))