2008. szeptember 21., vasárnap

119,) Toron

Augusztus 26-án Anya nagybátyjának a temetésén jártunk.
Pontosabban csak Anya, addig mi Apával a Mamáéknál rosszalkodtunk.
Viszont a torrol mi sem maradhattunk le, ami Csokonyavisontán, a fürdő egyik éttermében volt megtartva.
Anya külön kérérsére minket a teraszon szeparáltak el, és szerintünk nekünk volt a legjobb helyünk is.
Az össz. fogyasztásom kimerült 3 szem hasábburgonyában,,, inkább rohangáltam és nézelődtem. Rögtön vőlegényt is találtam magamnak, ennek a fess bábunak a személyében:), akit cipeltem össze-vissza.
Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra,,,,és az első csók is elcsattant:)).
Bár a "srác" elég inaktív volt,,,talán nem jöttem be neki:).
Úgyhogy hagytam a fenébe, és inkább játszottam a fiúkkal:).



5 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Valahogy mindig éreztem hogy kevés vagyok neked Jázminom:(
Azért Cuppp:) Ákomka

Ingrid írta...

Részvétem Anyának!
Látom te sem vagy nagyevő... pedig olyan jó az alakod, nincs okod vigyázni bármivel is ;)

vorosbegy írta...

nagyon csini voltál megint Jázmin! és igazad van...azt a fiút, aki nem foglalkozik velünk, faképnél kell hagyni... :))))))

Gabi írta...

Pedig nagyon csinos voltál!:)Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Nem értem,nem volt neki szeme??:o:o:o;)
Áááá,hagyd is,Ákomkára koncentrálj..:p;)
puszika!!!