2008. november 14., péntek

136,) Influenza elleni oltás

Végre elhatározásra jutottam abban, hogy beoltassam-e a skacokat influenza ellen.
 Ma el is mentem felíratni a Begrivac-ot a  gyerekorvosunkhoz, amikor kiderült, hogy a Jázminnak - mivel 36 hónap alatt van - kettőt kellene kapnia kb. 4 hét különbséggel.
 Az oltóanyag 0,5 ml, de ő ezt az adagot nem kaphatja, csak a felét a 0,25 ml-t majd egy hónap múlva mégegyszer 0,25 ml-t. 
Most viszont dillemmába estem, hogy érdemes -e kétszer szuratni influenza miatt ?
 A fiúknál nincs gond, ő nekik egy jár:) ,,,és nagyon örülnek neki ;-).


Bővebben az influenza elleni oltásokról itt és itt.

4 megjegyzés:

Great írta...

Az oltas mindig dilemma nekem is.nagyon nehez dontes,de az influenza ellenit,mi kihagyjuk...annyi fajtaja alakul ki,es mutalodnak...ez pedig nem ved az osszes ellen,az immunrendszeruk,pedig minden oltassal gyengul.nemkonnyu donteni...

Ákombákom és Réka írta...

Mi is még csk idén oltattuk őket influenza ellen, szerintem érdemes.
ccuppp Ákomék

Bogár és Gerti írta...

Húha... ezt nekünk nem is mondták! :-O Még nincs beadva, de így lehet felezni valakivel...
Meg is nézem mit írtak fel...
Puszi

vorosbegy írta...

én sem adatom be...ha sokat lennének betegek, akkor igen, de így nem...
ha olyan törzse lesz az influenzának, ami világjárványt okozhat, az ellen biztosan nem véd semmi...szerintem...az influenza nagyon gyorsan mutálódó vírustörzs...