2008. december 6., szombat

150,) Télapójárat

A télapójáratot csütörtökön délelőtt 10 órakor kezdtük, amikor is elmentem Anyával a sportcsarnokban fellépő Buborék együttest megnézni.
Aránylag tetszett is a dolog, egészen addig a pillanatig, amíg meg nem jelent a Télapó.
Még most is szinte sírógörcsöt kapok ha meglátom :-)),,,




,,, viszont a krampuszokkal semmi bajom,,,ők az egyedüliek, akiktől el is fogadtam valami :-)




Azért a műsort elég jól viseltem, és aránylag tetszett is. Főleg a sok szappanbuborék, amit eregettek egy szerkezetből .





Ha rám jött az unatkozhatnék, csináltam egy "Magyar vándort" :-)



De az esetek zömében tényleg szuperűl éreztem magam,,,





,,,,főleg, hogy Danika is eljött óráról és itt volt velünk,,,



,,,és természetesen Marcipán is ott volt az ovisokkal:-)



Este fél 5re, pedig a Rekreációs központba mentünk, ami egyikünknek sem jött be. Én totál nyűgős voltam, amit tetézet a párás 40 fokos hőmérséklet. Úgyhogy nagyon örültünk amikor vége lett.
Ma reggel pedig ez várt minket az ablakban:-)

3 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Jó Mikulást nektek!
Cuppp Ákomék

Évi írta...

Háháhá2 éves három hónapos voltam, mikor úgy orditottam a Télapót meglátva hogy ihaj:-)))).majd elmúlik:-)))
Puszmák

Bogár és Gerti írta...

:) Jól kiegészítjük egymást ;) Én a KAMPUSTÓL kaptam fárszt :-S
Puszi