2008. december 12., péntek

153,) Bárányhimlő



Az oviban tombol és terjed a bárányhimlő,,,,szépen sorban, gyerekről gyerekre. Martin még nem kapta el,,,,pontosabban még nem jött ki rajta, mivel a  lappangási idő 14-21 nap, úgyhogy még van idő,,,,mert nem olyan régen kezdődőtt. Az óvónénik reménykednek, hogy a jövő heti karácsonyi ünnepségre a Martin nem dől ki, mert ő mondja legszebben a verseket a csoportban,,,és hát kell a prímás. Aztán lehet, hogy ennyire ragályos, meg annyira ragályos,,,nem kapja el,,,,bár én szeretném ha ez a dolog is le lenne tudva,,,természetesen csakis olyan lájtosan:-). Danika volt már bárányhimlős 4 éves korában, amikor a Martin két hónapos volt,,,de mivel ő akkor még agyba-főbe szopott, nem kapta el.Úgyhogy most várunk,  hogy mi lesz,,,aztán meg arra várunk, hogy Jázminkával mi lesz,,,elkapja-e ő is ?




6 megjegyzés:

Great írta...

Remeljuk nem kapjak el... en 14 evesen lettem baranyhimlos,de azt senkinek nem kivanom,... nem volt rajtam egy millimeternyi kiutesmentes terulet sem...szoval inkabb korabban "tudjak le",mert minel kesobb annal kemenyebb...kivanom a legjobbakat!!!

Évi írta...

Jajj nálunk is ez van..az oviban...Várom én is.Gondolkpdtam az oltáson, de jól utána kérdeztem és nem valami hatásos:-((((

Ákombákom és Réka írta...

Drukkolunk hogy elkerüljön benneteket!
Cuppp Ákomka

Bogár és Gerti írta...

Reméljük, hogy nem az ünnepségre dől ki, de jobb előbb túlesni rajta!
Puszi

Mia és Maja írta...

Szerintünk is jobb most,mind később, felnőttkorban sokkal jobban le tudja venni a lábáról az embert a himlő..:s

A kislányoknál meg kimondottan ajánlatos elkapni most,de tudod te ezt Hajni-Anyu!;)

puszika!!!

Gabi írta...

Legyenek túl rajta a gyerekek.Azért szorítunk,hogy az ünnepség után jöjjön ki!;)
Szkokán fiúk