2008. december 28., vasárnap

163,) Karácsonyi ez + az

Gyorsan összefoglalom a karácsonyunkat.
A fát mi már 23-án feldíszitettük, és mondhatni nagyon ügyesen, Anyának csak egy-két igazítani való akadt rajta. 
S mivel mi olyan jó kisgyerekek voltunk:), a Jézuska nálunk kezdte az ajándékok kiosztását 24-én reggel:),,,ergo egész nap játszottunk.
 Én születendő harmadik gyermekemhez kaptam egy új babatocsit, mivel a tavalyi már eléggé megviseltté vált. Danika diavetítőt diafilmekkel, és legot, Martin pedig Scooby doo-s tvjátékot és legot.
 Úgyhogy elvoltunk ezekkel rendesen , egész nap egy hangunk nem volt:). 



25-e volt a Mamák és Papák meglátogatásásnak napja. 
Délelőtt kezdtük ApaMamáéknál, ahol délután kettőig maradtunk. Sajnos itt képek nem készültek, mert Anya lusta volt előbányászni a gépet,,,vagymi:).
 Mamáéknál megszületett a harmadik gyerekem, aki a keresztségben a Lili nevet kapta:). Először nem igazán jöttek elő az Anyai ösztöneim, főleg amikor meghallottam, hogy sír, meg nevet, meg Mamázik stb.:-O, de aztán minden jó lett és azóta is nagyon szeretem.


Lilivel:) 

 A fiúk távírányítós autókat kaptak, Éva nenétől  Martin puzzle-t,  Dani egy kreatív festőkészletet, én pedig egy készségfejlesztő fűzőgetős játékot. 

Majd folytattuk az utunkat AnyaMamáékhoz:).

Fél 3 körül értünk oda, ahol már Orsi nenéék is ott voltak. Természetesen itt is az ajándékokon volt a fő hangsúly:). Martin egy nagy és nagyon szép fa vasutat kapott, amitől nem csak ő jött lázba:),,,


,,, hanem a fiatalabb korosztály is, mint Orsi nene és Gábor :),,,



,,, illetve Anya is:))).



Danika kettő logikai játékot kapott,  és a régóta áhított könyvet, "Az emberi test"et. (Ezzel reméljük megtettük az első lépést az orvossá válása útján:)))) )

Én pedig babakonyhát kaptam, aminek nem csak én örültem. Danika is rögtön ott termett és együtt főztük a jobbnál jobb dolgokat,,,mint kávét, teát, paradicsomlevest, pizzát stb. Kiszolgáltunk mindenkit rendesen, úgyhogy senki nem maradt éhesen:-).


 Íme a jővő Nigella-ja:)


Aztán a Martin úgy döntött, hogy ő is sztrájkol a vasutasokkal és inkább átállt a konyhába:). 


Amikor már kifőztem magam rendesen, visszatértem Lilimhez,,, majd bevezetem Orsi nenét a gyermeknevelés rejtelmeibe:),,,


,,,aztán Anyával én is vasutaztam egy kicsit.


És lett egy PREMIER kép is.
 Az első, amelyiken mind az 5en rajta vagyunk,,,,hát már éppen ideje volt:)



Íme,,,


Nekem pedig lett egy bónuszajándékom,,,,

,,,, a bárányhimlő.

 De erről majd a következő bejegyzésben,,,,

9 megjegyzés:

Evon írta...

Szép karácsonyotok volt, örülünk az 5-ös képnek, jó együtt látni a családot! Puszi nektek

Bogár és Gerti írta...

:) Neked "csak" 3 gyerkőcöd van :P De örülne anám, ha én is csak ennyire lennék szapora :-P
A babakocsid nagyon tetszik, de azt már végkép nem szedek ki anámból többet :-P (van vagy 5... :-P innen onnan...mindenhonnan)
A repi ajándék maradhatott volna a Jézuskánál... az angyaloknak jobban állnának a pettyek :P
Puszi

Gabi írta...

Szépek vagytok!
Jobbulást kívánunk!Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Ennyi ajándék...:o;)
Képzeld,én is kaptam konyhát is,csak ez a fránya betegség háttérbe szorított mindent,még az ajcsikat is...:s
Remélem,te gyorsan legyőzöd a repeta ajándékot!;)))
puszi!!!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Nagyon szép fátok volt!NA meg az ajándékok...!Csodaszépek!Képzeld Jázmin Én is ugyan ilyen konyhát kaptam,és azóta én főzöm az ebédet:-)

Zoárdka mindennapjai írta...

Nagyon klassz játékokat kaptatok,a babád nagyon édes,bár engem jobban lázba hozott tesó favasútja:P
Szupi jó a családi kép,szépek vagytok együtt:)))Puszika!!!!

Zoárdka mindennapjai írta...

Jah,a bárányhímlőről csak annyit,hogy nem küldenél egy-két pöttyöt nekem is?Anya is már szeretne túl lenni rajta...:(((

Ingrid írta...

Jobbulást kisasszony!
Azért- a bárányhimlőt leszámítva- szép karácsonyotok volt!

puszi

Ákombákom és Réka írta...

Pötyi mentes Boldog Új Évet kívánunk!
cuppp Ákom-klán