2009. január 26., hétfő

176.) Könyves poszt

Ákomkáéktól kaptunk egy újabb játékot, aminek a lényege, hogy írjak 5 könyvet amit tavaly olvastam,,,háááát most sorolhatnám az Anna és Petiket, a Pöttyös Pannikat, Franklint meg a haverjait:-),,,,mert 2008-ban ezek vitték a pálmát:-).
 Úgyhogy inkább eltérnék a dátumtól, és áttérnék a kedvenc könyveimre.
 A favorit, ami mindent visz, és amit már nagyon sokszor olvastam, és ami már újra csikál:-) az Dallos Sándortól A Nap szerelmese és az  Aranyecset,,,(Munkácsy Mihály élete),,,imádom!!!!


Még tavaly olvastam Kornis Mihály: Vigasztalások könyvét is,,,felér 200 doboz nyugtatóval:). 
Szépen ír nagyon, szeretem..


Aztán volt lájtos könyv is a kezemben (Szöcske néni jóvoltából), a
Gesztesi-Bocskor-Árpa : Macsó papák. 



És, hogy okosodjak egy kicsit olvastam egy kis száraz cuccot is,,,
Hercog Máriától a Gyermekvédelmi kézikönyvet.

Van még három könyv, ami a megboldogult gyermekkort idézi és amiket szeretek újra és újra elővenni és évente legalább egyszer elolvasni .
 Ezek a Légy jó mindhalálig, a Kincskereső kisködmön és a Lassie hazatér.




 De ha nagyon bekattanok, még mélyebbre is tudok kotorni a könyvespolcon,,,,egészen a lányos csíkos és a pöttyös könyvekig ,,, deee jóóók is azok:-).



Aztán van egy könyv amire nagyon vágyok már, hogy elolvassam,,,de ezt majd csak a februári vizsgáim után,,,az pedig 
Gabriel Garcia Márquez: Szerelem a kolera idején
,,,,rettenetesen kiváncsi vagyok már rá, és alig várom, hogy olvashassam.


1 megjegyzés:

Great írta...

A szerelem a kolera idejen fantasztikus,en a helyedben nem varnek vele.az egyik kedvenc konyvem:)