2009. március 12., csütörtök

179,) 33


Hááát, visszatértem :).
 Köszönöm, hogy annyian hiányoltatok, nagyon jól esik.
 Szívem szerint leírnám, hogy mi volt a távolmaradás, hanyagság oka, mert megérdemlitek, főleg ti akik hiányoltatok,,,de annyira nem nyilvánosságnak szánt téma. 
Aránylag jól vagyok,,,kezdem összeszedni magam,,,, 
Ja és ma vagyok 33 éves:),,,igaz én még mindig 25nek érzem magam:))))
Szülinapom alkalmából tetováltattam a bokámra,,,régóta vágytam rá,,,és örülök, hogy megvan.
A gyerekekkel nincs semmi gond,még mindig ügyesek, okosak, szépek :))))) . A vizsgám szuperjól sikerült, a végén még a nevemet is említették, amitől le is hidaltam rendesen:))

Igérem most már jövök és pótolok:)
Mégegyszer puszi mindenkinek!



21 megjegyzés:

Natimi írta...

Isten éltessen nagyon nagyon sokáig Hajnianyu:)))
Sok boldog születésnapot Neked!!!

A tetkó nagyon jóó:)Szép ajándék szülinapra:)

Reméljük,azért semmi komoly a hiányzásotok oka!De megértjük,ha nem vagy publikus!
Mi mindent megértünk:p:)))

Sok puszi a gyerkőcöknek és várunk pár jó képet mindenkiről:)Nem mintha a mostani nem lenne jóó:)Nagyon vagányúl nézel ki 33,akarom írni 25 évesen!!!Gratula!!

Timi

Melcsi/JázminVilmó írta...

Jó, hogy csak fiatalodunk...;)
Sok boldogságos napot, és millió puszit!!!

Ákombákom és Réka írta...

Boldog szülinapot nászasszony!:)
Gondoltam hogy van valami, remélem hamar megoldódott vagy -oldódik.
Jó ez a képed nagyon.
K

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Szió!
Isten éltessen sokáig!!!Örülünk hogy újra itt vagytok!Nagyon szupi a tetkód,nagyon tetszik!
Pusszantás!Bius és Bogi

Evon írta...

Isten éltessen, klassz lett a tetkód! Jó, hogy vagytok újra puszi

Great írta...

Boldog szulinapot! mostmar nem csak a nevunk egyforma,hanem a tetkonk is:))) dobbenet!

Bogár és Gerti írta...

Gratulálok a varratodhoz, no meg ahhoz, hogy ennyire jól nézel ki ;) még így ennyi idősen is :-D Én álmodni sem merek erről, de hátha a kardio edzőm megoldja :-P és 3 év múlva én is bátran ;)
Isten éltessen sokáig :)
Puszi

Mia és Maja írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT DRÁGA HAJNI!:)))
Nagyon jól nézel ki,le a kalappal!:)
Most még nagyobb elánnal megyek pilatesra...;)))
Pusziiii!!!

Gabi írta...

Isten éltessen!:)
Szkokán fiúk

Ingrid írta...

Isten éltessen Hajni!!!!! :)
Ha utólag is, de fogadd el, és gratulálunk a tetkóhoz is :)
Bár nem az én világom, annak mindig örülök, amikor valaki valami olyasmit visz véghez, amire már nagyon vágyott :)
Sok bátorság kellett hozzá, hiszen biztosan fáj....

Ja, és nem is vagy 33, csak 25 ;) Legalábbis fotóról.....

vorosbegy írta...

nagyon szép a tetkó és Te is nagyon szép vagy, közel sem nézel ki 33-nak...
remélem azért nincs semmi komoly...

Mia és Maja írta...

Hol bujkáltok már megint?:o:o
Boldogságos névnapot Anya! :)
Pusziii!!!

Ingrid írta...

Boldog névnapot Hajniiii :)

Natimi írta...

Boldog névnapot drága Hajni!!:)))

Jázminnak,pedig boldog hófordulót tegnapra!:)

Megint elvesztetek:o?!
Reméljük semmi komoly!

Puszika,Timi

vorosbegy írta...

ugye nem tünsz el megint sokáig???????

Melcsi/JázminVilmó írta...

Hajni, remélem, nincs nagy baj...
Puszi,
Melcsi

Ákombákom és Réka írta...

Kellemes HÚsvétot nektek!
Ákomék

Mia és Maja írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!:)

Ugye minden rendben?...:o
Puszi!!!

Melcsi/JázminVilmó írta...

Csak 1 sort....:'(

SKY írta...

Hajni Drága!!! Minden rendben???
Puszi
Kinga

Évi írta...

Még hogy nem tünt el....hahó!!!!!

A blognevünk új lett.
gretaesdalma.blogspot...

Pusz Évi