2009. május 12., kedd

183,) Megint verem a nyálam :-)))))


A történet még talán tavaly február-március körül kezdődött, amikor is írtam egy kis történetet a Reader's Digest-nek,,,,amit én már azóta régen el is felejtettem.
 Mígnem tegnap jött egy boríték, benne egy  májusi  példány és egy levél ,,,, melyben írják, hogy "Beküldött írását megjelentettük a 2009 májusi magazinunkban, a Napos oldal rovatunkban. "
Talán 15 sorról van szó, egy kis vicces óvodai történet a Danival kapcsolatban,,,de én totál büszke vagyok magamra:))))). 
Ja és honoráriumot is kaptam érte,,,:).

5 megjegyzés:

Great írta...

Ügyes vagy Druszi:) gratulálok!!!
puszik

Natimi írta...

Hát gratula!!!Nagyon ügyes vagy!

Csak mostanában olyan ritkán írsz ide:(...talán már a lapoknak írogatsz:))))))))

Puszika és legyetek jók!

Bogár és Gerti írta...

Azt hiszem kivételesen veszek újságot ;)
Gratula!
Puszi

Mia és Maja írta...

Sajnálom,hogy itt nem tudom megvenni...:(

GRATULA,ÜGYES VAGY!;)
Puszika!!!

Ingrid írta...

Be tudnád nekem szkennelni? Kíváncsi vagyok rá, és már kicsi az esély, hogy megtaláljam az újságárusoknál....