2009. május 22., péntek

186,) Hánykolódók :)


Hát, igen.
 A tegnapi nap folyamán én is ilyen fitten és erőtől duzzadóan néztem ki :).
 Az egészet a Martin kezdte, csütörtökön hajnali egy órakor jó  pár hánykolódással,,,,majd folytatta a Dani,,,lájtossabb (értsd: csak 1x hányt) kivitelben.
 Én fennt voltam velük,,,vagyis a Martinnal, úgyhogy hajnali 4 körül feküdtem le és első osztályú gyomorgörccsel ébredtem pár óra múlva.
 Vártam, hogy majd én is hánykolódom,,, de én ettől megkímélődtem,,,,cserébe jó kis karcsúsító ;-) hasmenést kaptam:).
 Apa elvitte a fiúkat dokihoz, szerencsére nekik már semmi bajuk nem volt reggelre,,,nagyon nehezen viselték a keksz-ropi-tea diétát,,,egész nap éhen akartak halni:). 
Én pedig egész nap csak feküdtem,,,,marha sz..rul voltam,,, de mára( úgy néz ki, bár nem vagyok 100%os) visszatértem az élők sorába (kopp-kopp), gondolom csak ilyen egynapos nyavalyát szedtünk össze,,,és remélem Jázmint elkerüli! 

0 megjegyzés: