2009. június 9., kedd

195,) Az első szülői


Tegnap 5kor megvolt az első szülői értekezlet a Martinéknál. Semmi különös, olyan amit ne tudnék,,,még nem felejtettem el amikor a Dani ment elsőbe,,,mintha tegnap lett volna. Nagyon kiváncsian várom, hogy a Martin hogyan veszi majd az akadályokat, milyen tanuló lesz. Szerintem óhatatlanul a Danihoz hasonlítom majd. Danival mindig is könnyú volt, Martin egy kicsit konok,,,de lehet, hogy ezt csak én látom így, itthon,,,,mert az óvonő szerint, olyan kis lelkizős,,,,Na mindegy, azt kívánom, hogy ő is olyan jó tanuló legyen, mint a Dani mester:).
De ez még odébb van, a héten végre vége a suli-ovi duónak és kezdődik a nyáriszünet.

Juhééééééééééééééééééé:))))))))

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Biztosan ügyes lesz Martin is,akár csak Dani!;)
Igen,én is hasonlitgatom Maját Miához,és forditva,pedig tudom,hogy ez nem helyes...:s
Egyik egyben jobb,a másik másban...;)

Ma nem engedte a gonosz gép ,hogy szavazzak...:o:s:@
Majd megpróbálom később is...;)
Pusziii!!!

Unknown írta...

Szia,az én hozzá szólásom nem a szülöi ért kapcsolatos de azért ide írok h nem baj.
Nekem is van egy 6 hónapos kislányom:Jázminka.Már félidős terhesen kiválasztottuk neki a nevét/vagyis inkább én választottam ki/.Egy alkalommal a párommal bent voltunk egy barcsi áruházban,ahol a sorok között megpillantottam egy tündéri édes és arnyos kislányt,aki hangosan az apikája után kiabált.Hát abban az egyberészes nyári kisruhában olyan szép volt,hogy én csak bámultam,majd oda hívtam a páromat és megmutattam neki a te kislányodat,és ekkor megjelent a férjed és ezt mondta:Jázmin itt vagyok.Ekkor döntöttük el véglegesen hogy a mi kis tündérünk is a Jázmin nevet fogja viselni.
Minden jót:Erika

Hanna írta...

Szia Erika!
Először is köszömtelek a blog olvasók között:), másodszor pedig köszönöm a hozzászólásodat, jól esett. Örülök, hogy a Jázmin név mellett döntöttél, tényleg nagyon szép név,,,remáljül kislányaink is majd így vélekednek róla felnőve. Kivánok nektek minden szépet és jót, Jázminjainknak pedig boldog és egészséges életet!
Üdvözlettel
Hajni