2009. július 6., hétfő

206,) Művésznő

Valamelyik nap Dani szobájában rátaláltam a suliból hazahozott festékes cuccokra,,,és rögtön jött is a felismerés, hogy mi az ami eddig hiányzott az életemből,,,,
,,, a festés :-)
Rögtön kiadtam a parancsot Anyaszolgámnak, hogy gyorsan papírt-vizet,,,mert itt az ihlet:-).
Leültem a szívattyú aknának a tetejére:-O , nagynehezen odaért a papír + a víz is, és végre nekiállhattam. Jó egy órán keresztül csak alkottam és azóta is imádom,,,szinte napi szintem űzöm. Csak akkor esik ki az ecset a kezemből, amikor megjelenik Lidi unokatesóm vagy Páté (Máté) komám, akiknek a nevelését ilyenkor rögtön át kell vennem az Anyukájuktól:-) A hétre talán beillesztünk velük egy-két strandolós napot is, ugyanis "nagyon"ráérünk, mivel Apa ma lelépett Adyligetre tanfolyamra, ahol péntekig marad.
Én addig is árasztom ki magamból a szebbnél szebb művészi festményeket,hogy a kiállításomra -melynek időpontját természetesen itt a Jasmine News-on közzétesszük:-) -,,,, elegendő csodálnivaló legyen.




6 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Professzionális vagy ;) Egy dedikáltat kérek, hátha :P ...
Puszi

Gabi írta...

:)Szkokán fiúk

Natimi írta...

Hát tényleg mint egy művésznő:))
Édes drágaság!!!

Hajnianyu!megkérlek szépen kukk be a blogodba a melltorta megjegyzéshez.Irtam oda és szeretném ha segíttenél!
Sok puszi Timi

Évi írta...

Továbbra imádatos a gyermek:-)))

csók a Csajócák

KBernadett írta...

milyen szépeket tudsz festeni :-D

jó dolog ám az, az új festést nem próbáltad még?

puszika

Mia és Maja írta...

Gyönyörű vagy,mint mindig,és ráadásul,milyen kreatív...:p;)))
Puszika!!!