2009. július 29., szerda

214,) Szülinapi képözön

A szülinapomat (meg a Mama szüli- és névnapját, meg a Dani névnapját, meg a Gábor szülinapját:-) ) szombaton tartottuk a csokonyai mamáéknál. Szerencsére nagyon szép idő volt. A papa bográcsban főzőtt, én meg a fiúkkal egész nap az udvaron játszottam. A nap folyamán egyszer tört el a mécses nálam, amikor is dobtam egy hasast a hintából:-(,,,kicsit felrepedt a szám,,,de hamar megvigasztalódtam. Nagyon jó kis családi összejövetel volt, jól éereztük magunkat.


Itt éppen bimbin ülök,,, de arról nem kell tudni senkinek:-)))))


A szokásos ebéd előtti csokiadagom:)


A torta....á la Anya:)


Én és a királylány :-)
(a szótáramban nincs Barbie, meg Hercegnő,,,,csak KIRÁLYLÁNY és pont)


Ügyes voltam, mind a hármat elfújtam,,,tehát kijár az ováció:-)


A család fele,,,,vagy a 3/4-e?



Gábor vállalta magára a gonosz babagyilkos szerepét:)


A fiúkkal,,,



Mademoiselle Jasmine:-)


Itt a vége, fuss el véle!

8 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Gyönyörű szépek a gyerekek :)
Az ölben üldögélős nagyon kedvenc lett most ;)
Puszi

Gabi írta...

Boldog születésnapot kívánunk utólagosan...
Nagyon szép tortád volt,és igazán csini voltál(mint mindíg).:)
A bátyóval készült kép nagyon tetszik nekünk is!:)
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Nagyon aranyosak vagytok a képeken!:p:))
Milyen ügyes Anya,hogy ilyen csodaszép KIRÁLYLÁNY tortát készített Neked!:o:)

Hajni,egyáltalán nem fájt a köldök piercing behelyezése ,igaz,hogy már majdnem tíz éve tetettem be!;)
Puszika!!!

Mr.H írta...

Sziasztok. Csodaszép tortát kaptál!!! Volt is csoálkozás amikor láttuk, mert Míra is valami hasonlót kap holnap. :) Ő is "királylány" (és rózsaszín) mániás, csak őneki minden baba Barbie, legyen az hercegnő vagy királylány. :)
Gyönyörűek a képek, vigyázz magadra, és óvatosan a hintán!
Sziasztok.

Ákombákom és Réka írta...

Boldog Szülinapot!
Ákomkáék

OLGI VANI ÉS MISI BABA írta...

BOLDOG SZÜLINAPOTA KIS ÜNNEPELTNEK!!BEZÁRTAM A BLGOT A KÉRSZ MEGHIVÓT SZIVESEN KÜLDÖK!!!

Hanna írta...

Olgi és Vani:
Persze, hogy szeretnék!
jazminhanna@citromail.hu
Puszi

Ingrid írta...

Micsoda torta :))))

Boldog születésnapot kisasszony :)