2009. augusztus 21., péntek

220,) De nehéz az iskolatáska,,,



Múlt héten megejtettük a suliba "szükséges" dolgok megvásárlását. A Martinnal kezdtem, mert ő az aki már tiszta lázban ég, számolja (vagyis kérdezi) a visszalévő napokat,,,szóval odavan rendesen:-).
Szerencsére iskolatáskát nem kellett neki venni, mert jó lesz neki az ami a Danié volt elsőben. Tökéletes állapotú, kimostam, letudva. A Martin ún. iskolaotthonos rendszerben lesz, minden cucca ott lesz a suliban,,,egyedül a tolltartóját és reggel a tízóraiját fogja cipelgetni,,,végülis ehhez kell nekik a táska.

A többi cuccról a júniusi szülőin kaptunk listát, mindent megvettem ami írva volt (még ceruzafogót is:-O),,,

( 3 db vonalas füzet, 5 csg. írólap, 2 db. négyzethálós füzet, számolópálcika, dobókocka (na ez volt itthon), papírmérőszalag, szám-és jelkártya, tükör(szintén van), műanyag óra, vonalzó, sima füzet, 1.osztályos színes papír, kivágólap, fűzőlap, gyurma, ragasztó stift, olló, 6 dbos zsírkréta, 12 színű vízfesték, 6os tempera, 10-6-4 ecset, rajzlap, dosszié, hangjegyfüzet, 3 db HB-s ceruza, postairon, 12 dbos színes ceruza, 2 db HB-s háromszögletű ceruza, ceruzafogó(ez Daniéknál még nem volt divat), radír, hegyező, )

,,,és bármilyen hülyén hangzik, a Danira visszaemlékezve, mindent használtak is.

Ami nem listás dolog, de az én rögeszmém, az az A/5-ös füzetbox, amibe beleférnek a kis füzetek és nem lesz belőlük saláta, illetve, hogy a ceruza csakis Koh-i-noor, a színes pedig Herlitz.
Pár vignyetta került még a kosárba, egy tolltartó és egy ecsetestál.

Ez volt összesen durván 9000 Ft.




Aztán folytattam ezen a héten a Danival. Nála kicsit könnyebb volt a kosár. Az alapdolgok ugyanaz, mint a Martinnál,,,annyival más, hogy több füzet kellett, hozzájött szövegkiemelő és pár toll, a tempera pedig itt már 12 db-os. Táska,sőt tolltartó sem kellett, szerencsére tökéletes állapotban úszták meg a tavalyi évet:-).
Az A/5-ös füzetbox mellé itt bejön a képbe az A/4-es is, a tankönyveknek,,,amit szintén nem kellett venni, mert a 4 év alatt összegyült neki vagy 6 darab,,,

Fizettem 6000Ft-ot.

Természetesen még vannak vissza olyan dolgok, hogy folyékony szappan, Wc-papír, szalvéta, fogkefe, fogkrém, PZS, tankönyvekre fólia, tornazsák (M), tornacipő (M, D), váltócipő (M) stbstbstb,,



NO COMMENT:-)




2 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

:) Én is mostanában fogom számolni, de valahogy itt többre jön ki:(
K

viola írta...

Hát a harmadik kép az várható is volt :)))Olyan jót kacagtam rajta:D