2009. augusztus 23., vasárnap

222,) Kadarkúti kiruccanás


Anita a héten ismét kikönyörgött engem Anyától, hogy pár napot náluk tölthessek Kadarkúton. Noémi 2 napot itt volt a mamájánál, és tegnap délután vitte haza busszal a dédije,,,úgyhogy én is csatlakoztam a kis csapathoz.
Anyáék megse merték említeni, hogy megyek, mert ugye az időhatározókkal még hadilábon állok, és ha szóba került Anita és Noémi, én már mentem volna rögtönnyombandeazonnal:-). Úgyhogy Anya csak szombat dél körül kezdte emlegetni, hogy én délután buszra ülök Ani mamával, és megyek Kadarkútra.
Tiszta izgatott voltam, főleg az utazást illetően,,,mert szégyen vagy sem, itt vagyok 3 éves és még nem ültem buszon:-O. Négy óra körül értünk oda. Nagyon jól viselkedtem az úton, és azóta is jól érzem magam,,,és az éjszakát is szuperűl átaludtam.
Elvileg hétfőn délután jön értem Anya, de ha tetszik és jól el leszek, akkor lehet, hogy csak kedden:-).



Útra készen és rendesen "besózva":-):




Noémivel a buszmegállóban,,,


És csak vártam,,,


,,,és vártam,,,

,,,és vártam:-)


Na végre, itt a busz,,,



Kadarkút,,,,jövöööök:-),,,



5 megjegyzés:

Évi írta...

te sem birsz a seggeden ülni úgy látjuk:-)).
Tisztára mint Gréta:-))).
Jó pihot neked, messze a családtól:-))))

csók, Gréta és Dalma

Ingrid írta...

Ez aztán a nyaralás... anyáék nélkül, szabadon.... Remélem nagyon jól érzed magad kisasszony!

Ákombákom és Réka írta...

Tünemény vagy komolyan mondom. Egyre szebb!
Krisz

Mr.H írta...

Még mi sem ültünk buszon, de már majdnem, csak Máté még egy picit bizonytalankodik, pedig imádja a buszokat!
Nagyon jók a képek!
Sok puszit küld: Míra és Máté

Gabi írta...

Biztosan remekül érezted magadat!:)
Szkokán fiúk