2009. december 4., péntek

231,) Almán :-)


Tegnap Alma koncerten jártam Anyával. Martinék is jöttek az osztállyal. Nagyon jól szórakoztunk. Én már a kezdés előtt, zene nélkül "betáncoltam",,,, és szinte minden dalt végigtáncoltam,,,egyedüliként:-).

Még várakozó állapotban:


Aztán végre elkezdődőtt :


Majd beindultam rendesen,,, és csak táncoltam, táncoltam:-)







,,,egészen addig a pillanatig, míg meg nem láttam a Télapót.
Rögtön eltört a mécses,,,még most is traumaként élem meg a találkozásainkat:-)



Szaloncukorosztáson:-)



Tánc,,,még zene nélkül:




,,,és itt már zenére:-)




















































14 megjegyzés:

Gabi írta...

Húú,de megtáncoltattunk volna!:)
Szkokán fiúk

Great írta...

annyira gyonyoru ez a lany!!!!

Bogár és Gerti írta...

Nagyon szép :) Azok a hatalmas szemek és a fürtök... puskát vegyetek okvetlen :)
Puszi

Hanna írta...

Veszünk Gerti,,,veszünk:-))

KBernadett írta...

Nagyon szép vagy, és nagyon ügyes hogy nem vagy kis félénk, sbátran mersz táncolni is :-)
puszika

KBernadett írta...

Csillognak az ünnepi fények, lelassul a rohanó élet. Készül a sok finom étek, melegszik a családi fészek. Kívánok nektek, Szép Karácsonyt!

Mia és Maja írta...

Víg ünnepre készülődünk,
esteledik már.
Szobánkban a szép fenyőfa
teljes díszben áll.
Zöld ágain kis csomókban
puha vattahó,
tűlevél közt víg aranyszál,
fel-felcsillanó.
Itt is csillog, ott is ragyog,
mint a napsugár,
s csilingelő csöpp csengettyű
édes hangja száll,
akárcsak az erdőben a
dalos kis madár.
Csitt csak! Figyeld mit is suttog
szép fenyőfánk most neked?
-Halló itt az erdő beszél!
Sürgős fontos üzenet:
Kívánunk ma mindenkinek
szép fenyőfa ünnepet!

Békés,Boldog Karácsonyt kívánunk Nektek,szeretettel,
Nóri

Gabi írta...

Kívánunk Békés Boldog Ünnepeket Nektek!
Szkokán fiúk

Ingrid írta...

MINDEN OKÉ? rég nem írtatok...

BOLDOG ÚJ ÉVET NEKTEK!

KBernadett írta...

Nagyon boldog újévet kívánok!

Betty

Mia és Maja írta...

Hogy boldog lehess, három kincset keress: higgy, remélj, szeress! Hozzon az új év örömből végtelent, szeretetből önzetlent, sikereket, mit csak lehet! B.U.É.K!

Ingrid írta...

Mi újság nálatok???????????

Mia és Maja írta...

Hiányoztok,jól vagytok?:o
Puszika!

Ingrid írta...

Boldog Névnapot Jázmin!!!
Akkor is, ha tegnap volt és akkor is, ha nem nagyon jártok erre....