2008. február 12., kedd

18,) Szopiról elválasztó project 1. rész


Na szóval elkezdtük,,,,
Eddig csak húztam-halasztottam, de pénteken nekiálltam.
Először is a napközbeni 250 darab nyim-nyam szopizást iktattam ki. Eddig ha leültem, lefeküdtem már meg is jelent Jázminátor, a szivattyú és követelte a jussát,,,
Péntek óta ez nincs.
Konkrétan megmondtam neki, hogy nincs cici, nem kapsz.
Volt egy két sírás -rívás, fogak csikorgatása:))), de talán csak az első napon.
Azóta is NÉHA odajön, ha leülök,,,,mondom, hogy nincs cici és kész,,,nem sír, úgy néz ki talán elfogadta.
Maradt tehát a napközbeni ( ebéd körüli) alvás, és az éjszaka.
Először a napközbeni cicin való elalvásról kell le szoktatnom, igaz fogalmam sincs még, hogyan,,,mivel helyettesítsem magamat:-)))
Eddig ez úgy történt, hogy odafeküdtem mellé, Ő rámkapcsolodott, majd kb. 10 percen belül elaludt.
Én kimásztam a szájából :))), lassan felkeltem, ő pedig aludt tovább.
Na szóval e rítus helyett kell majd valamit kitalálnom.
Utána pedig jöhet a nehezebb része a dolognak,,,, az éjszaka,,,

1 megjegyzés:

vorosbegy írta...

sok sikert, nem lesz egyszerű...azért nem semmi, hogy ilyen sokáig szoptattad Jázmint, gratulálok! :)