2008. február 13., szerda

19,) Martin & Jázmin

Háááát, elég furcsa kapcsolat a miénk,,,,olyan kutya-macska,,,se veled, se nélküled,,,,
Szerintem Martin máig nem nyugodott be a trón - és cicifosztásba:))),,,Tudom, hogy szeret, és én is őt,,,,ezt ritkán ki is mutatjuk (mint a képek is bizonyítják),,,,de legtöbbször kakaskodunk egymással. Én a haját húzom , ő cserébe pedig a fejemet csapkodja ,,,,))) De azért ez is szerelem,,ha nem is olyan nagy, mint Danikával,,,,


Csakhogy tudja, ki az Úr(nő) a háznál,,,,:)))
Ritka pillanat,,,pihizünk,,,



Azért szeretjük ám egymást,,,,







,,,így alszunk mi esténként,,,,


3 megjegyzés:

Mia írta...

Jajj,mennyire édikék vagytok!:)
De,imádjátok egymást,az látszik ám!;)
puszika!!!

Mészáros Míra írta...

Ne is hagyd magad, Jázmin! :-)

Noémi manocska írta...

Arik vagytok Martinnal nagyon:-D
A cicileszokáshoz sajna tiipünk nincs,én ugyanis keveset ciciztem:(=,viszont a cumi ugyanugy alvásfüggö,szoval kicsit egy cipöben járunk:$
Szép napot:Noémi