2008. február 20., szerda

26,) Tanácsadás

Megejtettük a 18 hós tanácsadásomat,,,már épp ideje volt,,, de sajna valamelyikünk mindig betegeskedett,,,mármint Martin vagy én. Ugyanis ő is jött, mert január 4-én volt 6 éves, és hát nekik is jár egy kis élvezet:))). Martin gálánsan előreengedett, egy kicsit pityeregtem, de hamar abba hagytam, ,,,Martin is gyorsan végzett, és ő sem sírt:)
Természetesen előtte le is mértek, pontosabban Anya, mert a védőnéninek más dolga volt,,,
Magasságom: 81 cm
Súlyom (netto:)): 9700 gramm
Legközelebb egy hónap múlva megyek, mert megkapom a kullancs elleni szurimat is:(((

5 megjegyzés:

Lacika és anyája írta...

Köszönjük a segítséget:-)
Puszi:Lacika és anyája

Mia és Maja írta...

Most értünk ide megköszönni a segitségedet Hajni anyu!:)
Pont törtem a fejem,hogy is tudnám berakni a bejegyzések közé a forgó képet,és te megirtad a megoldást!:))))
Aranyat érsz,
köszike!!!!
puszi,:)

Névtelen írta...

Klassz paraméterek:) A popsis kép nagyon szupi:)
Cuuppp Ákomod

Noémi manocska írta...

Szép kis méretek,olyan csajosak:-D
Hajni!
Szeretnék segitséget kérni!
Elakadtam,vagy épp én vagyok hülye:o
Pl:hogy tudom a képeket betenni a bejegyzésbe,
oldalra kitenni a kedveceim blogcimét,no meg persze vonalzot honnan tudok berakni oldalra,és hogyan tudom csinositani a blogot???
mármint a fejlécbe szépen beirni a nevet,kép....stb???
Nagyon béna vagyok:o

köszi a segitséget elöre is:Moni

SKY írta...

Drága Jázmin!

Utánatokolvasunk, és jövünk gyakran :)
Addig pedig sok puszi, és kitartás a cicmentes éjszakákhoz.
Hanna Sára