2008. február 23., szombat

27,) Semmilyen napok




Most semmi érdemleges nem történt velem a napokban,,,
Tegnap (pénteken) reggel jött a Mama, úgyhogy Anyát kicsit hanyagoltam és szinte egész nap Mamáztam,,,
Ma reggel vittük ki a buszra:(((
Apa dolgozik , 'csak':)) négyen vagyunk itthon,,,
A délelőtt nagy részét kinnt töltöttük az udvaron, Anya olvasott én szöszmötöltem:))
Majd meghallgattuk, hogyan harangoznak és bejöttünk ebédelni,,,
Ebéd után gyönyörűen elaludtam egyedül, felfeküdtem az ágyra, néztem egy kis Minimaxot,,,,majd egyszer csak elaludtam,,,,Anya nagyon örült neki:))

3 megjegyzés:

Brigike írta...

Klassz lehetett mamizni és anyukád sem panaszkodott gondolom,hogy hanyagoltad:).Úgy látom a paraméterink hasonlóak,magasak leszünk,szép hosszú combbal;).Nagyon klassz ez a forgós kép.Mi is nyitottunk ilyen blogot mint ti de nem jövünk rá,hogy lehet óra,kor számláló és forgós képet készíteni:(.Ha tudsz légyszi légyszi segíts:).Sok puszi Brigike

Évi írta...

HLIKA.
hÁT A VÉDÖNÖ AKKOR MIÉRT VOLT A TANÁCSADÓBAN EGYÁLTALÁN??éRDEKES.
éS TE MILYEN ÜGYES VAGY, HOGY EGYDÜL ELALSZOL.CICIPORJECT??
cSÓK, gRÉTUSÉK
mI IS AKARTUNK EGY ILYEN GYÖNYÖRÜ KÉP KOLLEKCIÓT MINT A TIED, DE SAJNA A KÉPFELTÖLTÉS UTÁN LERAGADTUNK:-(JEPGK

Névtelen írta...

Hogy milyen szép vagy te Jázmin! Gyönyörűek a képek, Anya biztosan csak téged fésül, fotóz, csinosít egész nap :)

Ingrid