2008. február 29., péntek

31,) Kecskézős

A hétvégén elmentünk Apa egyik munkatársához kecskenézőbe:)) Nem régen születtek kiskecskék és hát ezt nem hagyhattuk ki,,,el mentünk megnézni őket,,,Azóta már visszajáró etetők vagyunk, mert nagyon tetszenek,,,,igaz eleinte én tojtam tőlük,,,de most már haverkodom ezerrel:))).
Kecskebambulós,,,,

Martin etetős,,,


Családi etetős,,,


Martin a főetetős,,,



Anya etetős,,,





Jázmin nem etetős:))



Kiskecskés,,,


Nagykecskés,,,


Kecske family:))



11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor tőled éhen halhattak volna szegény kecskék?:-)
Puszidruszi!!!!

Bogár és Gerti írta...

:) Cuki kecskék ;) de a tejcsijük nekem nem finom :(
Viszont a jóéjt tápit teknintve nagyon egyetértek... nem jó :-S
Puszi

Névtelen írta...

De klasz program:) Nagyon aranyosan etetitek őket:)
Ákombákom

Ákombákom és Réka írta...

Anyóspajti! segíts má Anyának bloggot csinálni, légyszííííííííííííí
Ákomka

Mészáros Míra írta...

De édesek, te pedig ne félj tőlük, látszik is ám a képen, hogy megtartottad a két lépés távolságot:-)

Névtelen írta...

Milyen izgalmas és jó programot szerveztek neked :)
Nem kell félni tőlük, nem bántanak és nagyon várták, hogy közelebb merészkedj Én látom rajtuk :)

Névtelen írta...

Ingrid voltam ...

Brigike írta...

Nagyon cukik vagytok ahogy etettek.Én is adhatok nekik egy pár szál füvecskét?Sok puszi Brigike

Névtelen írta...

Sziasztok. Csak nem rég találtunk rá a blogotokra. Bele olvasgattunk, végig néztük a szebbnél szebb képeket. Nagyon szépek vagytok!
Ha megengeditek, felvennénk benneteket a bloglistánkba. Lenne még egy kérdésem, Jázmin hány órakor született? Mert úgy néz ki, hogy nagyon egy idősek vagyunk! :)

Zoárdka mindennapjai írta...

Szia Jázminka!!Végre ide tudtunk jönni!!Anya eddig hiába kattintott a blogotokra,nem mutatta az oldalt:(((Látom te is szeretsz kecskéket etetni,anyával mi is szoktunk néha:))Csak én nem merek odanyúlni a szájukhoz:)))Leírnátok nekünk a blogotok címét hogy fel tudjunk venni titeket is a listánkra;)??Puszi!!!

Mia és Maja írta...

Jééé,én még nem is láttam kecskét...:o
Biztos hogy vau-vaunak nézném!:)))
Szépek vagytok a képeken és nagyon szorgalmasak!;)
Szép napot Nektek!:)
puszika!!!

Hajni anyu,anya nem tudja igy beállitani,hogy a megjegyzés rögtön megjelenyjen,ne csak akkor amikor moderálja!:$
Hogy kell,megmondod?:o