2008. március 5., szerda

32,) Pótlás,,,

,,,hát elég rendesen el vagyok maradva magammal, úgyhogy most röviden összeszösszenem, hogy mi történt velem eddig:)),,,
Szombaton megtartottuk a Danika szülinapját,,,nem kell olyan nagy cécóra gondolni, csak mi voltunk, majd délután még Orsi nene.


A vasárnapot dombói Mamáéknál töltöttük,,,,nem volt valami szép idő , úgyhogy csak bennt tudtunk lenni:(
Hétfőn délelőtt Anya átment Anitához mert nagyon lázas lett a Noémi , ki lett hozzá hívva a drbácsi, aki mondta is hogy fél 3 körül tud csak jönni,,,Nehogy már kimaradjak a jóból, a déli alvásból 39,2 fokos lázzal ébredtem,,megspéklve első osztályú köhögéssel:((( Úgyhogy Anya átszólt Anitának, hogy ha jön a drbácsi, ugyanmá' nézzen át hozzánk is:) Jött is 3/4 3 körül,,,le is fagytam tőle rendesen,,,és természetesen végig is ordítottam a kínkeserves vizsgálódást,,,
Calcimusc, Ambroxol, Cebion a beszedendő cuccok neve,,,Este is lázas voltam, és elég nyugatalanul is aludtam,,,
Kedden még mindig volt lázam, és a köhögésem is megmaradt. Annyi, hogy nem egyfolytában köhögtem, hanem olyan roham-szerűen. Lázam délelőtt is és délután is volt,,,,A kedvem hol ilyen, hol olyan,,,,,Hol tök jól eljátszottam, hol nyihogtam órákon át,,,Az éjjel most is nyugatlanul telt, annak ellenére, hogy végigaludtam,,,,csak néha brekeregtem fel a családot, bariton köhögésemmel,,,
Szerdán, azaz ma reggel 7-kor is 38,2 volt a lázam, úgyhogy beprogramoztuk az orvost, mint programot, de Anya úgy döntött inkább elvisz a magán drbácsihoz, ott legalább nincs senki előttünk és nem kell órákat várni,,,úgyhogy reggel 3/4 8-kor becsöngettünk a drbácsihoz , aki megállapította, hogy mandulagyuszim van,,,kaptam antibiotikumot (Amoxicillin), és kb. 5 nap múlva kell visszamenni,,,

Más: Egy guppy mínusz:(((
Szerintünk öngyilkos lett:)))), mert az akvárium mellett a földön találta meg Apa,,,,
Annyiból nem kár érte, hogy ez pont egy kis bunkó volt, mert mindig csípkedte az aranyhalakat,,,,
Most így néz ki az akvárium, vettünk mögé posztert,,,így sokkal szebb:)))

7 megjegyzés:

Mr.H írta...

Sziasztok. Mielöbbi gyógyulást kívánunk, és sok sok gyógypuszit küldünk, hátha segít!
puszi.: Míra és Máté

Mészáros Míra írta...

Jobbulást neked. A Calcimusc egyébként nagyon jó mindenre, és az a szép benne, hogy nem zavar be más gyógyszerbe, úgyhogy nálunk mindig van tartalék:-) Míra

Zoárdka mindennapjai írta...

Akkor millió gyógypuszit küldünk neked drága Jázmin!!!Remélem minél elöbb meggyógyulsz!!!Puszi!!!

Brigike írta...

Küldök neked millió gyógypuszikát remélem már kutya bajod.Nagyon klassz lett az aquvárium:).Sok puszi Brigike

Bogár és Gerti írta...

Beteg lettél te is! :(
Gyógyulj meg hamar!
Danika tortája valami csudaszép volt. Ha csak fele ilyen finom, már jól jártatok
Puszi

Mia és Maja írta...

Azért kár szegény halacskáért...:(((

Nekem Gyuri nagybácsinál van sok-sok akváriumom,mert ő ezzel foglalozik.;)
Imádok menni hozzá,és nézni a hajacskákat!:)
puszika!!!

Melcsi/JázminVilmó írta...

Hát nem örülünk a betegséges és öngyilokos híreknek... Jobbulást!