2008. március 9., vasárnap

33,) Jobbulok:)




Tehát ott tartottam, hogy köhögök, lázas vagyok és antibiotikumot szedek (vagyis, szedetnek velem:(((( ),,,,,
Csütörtökön is még elég lázas voltam, de péntekre ez megszünt,,azóta nem kell kupakot kapnom:).
A köhögés is olyan rohamszerűen jön (jött) rám,,,az is inkább váladék felköhögés miatt,,,
Az antibiotikumot természetesen még kapom,,és hétfőn megyek vissza kontrollra.
Ez az éjszakám is nagyon jól telt,,,hagytam Anyát is aludni,,,
Apát sajna berendelték dolgozni,a szavazás miatt:((,,,,úgyhogy leszünk csak, mint a befőtt,,,

Szép napot mindenkinek, reméljük a napocska is előbújik ma,,,



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is köhögök (Anyával együtt...), lázunk szerencsére még nincs! Jobbulás mindannyiunknak!!!
Hát elöl ez a 3 fog.... bájos!!!!:-)))
puszidruszi

Névtelen írta...

Örülök, hogy jobban vagy, szépeséges Járzmin!

puszillak: Ingrid

Bogár és Gerti írta...

Most látom, milyen kis kuszán vannak a fogacskáid ;)
Nem vagyok egyedül!!! Hurrá!
Na meg annak is, hogy javulgatsz ;)
Puszi

Névtelen írta...

Örülök hogy jobban vagy drága!:)
Ákomod