2008. március 18., kedd

39,) Hívatlan vendég:)


Mostanában hívatlan vendég érkezett hozzánk, akit Anyáék csak úgy hívnak, hogy Dac(korszak),,
Anyáék szerint mostanában elég változatos hangulatokat tudok produkálni,,,néha egy angyal vagyok,,,,szöszmötölök, babázgatok,,,néha pedig egy rinyálós, semmi -nem-jó méregzsák:(
Az akarat még mindig tombol bennem,,,és ezt elég határozottan (azaz hangosan- a szerk.) ki is nyilvánítom,,,
Próbálgatom a határokat, hogy meddig mehetek ( pl. a tv kikapcsológombját igenis meg kell nyomni 58695-szor,,,ugye kisbarátaim,?),,,,,de általában a határ szélén is még túl szoktam lépni (azaz az 58 696. kikapcsolást is végrehajtom:-)) ),,,de ilyenkor már Anya arcszerkezete és hangfrekvenciája eléggé megváltozik,,,:)))),,,úgyhogy gyorsan elmormolok egy dá-dát, és rácsapok a saját kezemre:)))
Szerencsére ezek nem mindennapos dolgok,,,úgy heti 4:3 :)) az arány,,,,és a hasraverős hiszti még mindig nem tartozik a repertoáromba,,,,
És mivel köztudott, hogy kislány vagyok:))),,,így hízelegni és bújcizni is tudok ezerrel,,,
,,,aminek persze senki nem tud ellenállni,,,

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Igencsak ismerős :-P
Már amikor megfordul a fejemben a csibészkedés, mondom dádá, vagy megyek a sarokba :-P
S nekünk még csak most kezdődik :-P ;) Jön még itt egy két finomság :-D
Puszi

Mia és Maja írta...

Én már annyival vagyok előtted,hogy naponta töbször is betesz anya a kiságyamba gondolkozni és rámcsukja az ajtót.:(
Eddig még használt is,mert amikor sirtam és bejött,hogy akkor mostmár nem csinálom ezt vagy azt,mondtam neki,hogy neeem,de ostmár kinevetem anyát amikor visz a büntibe,belefekszek a kiságyba és nem is sirok...;)
puszika!!!

Melcsi/JázminVilmó írta...

Dackorszak???? Az mi? Mi nem is ismerjük......:-))))))
Puszilunk, drága kakadu druszikám!

Névtelen írta...

Én nem csinálok ilyet. Viszont anno a Tesó. Húúúú. Úgy látszik ez valami csajos dolog lehet.
CCuuppp Ákomka