2008. március 20., csütörtök

40,) Óóóóóó, Elmo :)))


5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

SZóval ő az! ;)
Puszi

vorosbegy írta...

.))))))))))))))))) a daldaltól borsózik a hátam, egyébként aranyos...na és Nudli úr :)))

Melcsi/JázminVilmó írta...

Én még nem ismerem:-O Nálam óóóó, SÜSÜ, és óóóó BIBI (Teletubby) van:-)
Puszi!
Druszi

Névtelen írta...

ÓÓÓ bár együtt nézhetnénnk jázminom!
Jó húsvétolást, aztán nem túl sok locsolót ám! Figyellek én mindennap!:):):)
CCuuppp Ákomod

Brigike írta...

Nagyon édes vagy a kakadus képeken:):):).Hah dac korszak...hát még hasra én sem vetettem magam de már benne vagyok én is rendesen valahogy nehezen tudom feldolgozni,hogy más is akarhat valamit nem csak én;).ELMO imádom én is:):):).Nagyon kellemes húsvéti ünnepeket kivánok nektek.Sok puszi Brigike