2008. március 23., vasárnap

41,) Boldog Húsvétot Mindenkinek!

7 megjegyzés:

Ingrid írta...

Szépséges Jázmin!
Nektek is nagyon boldog Húsvétot kívánunk!

Heléna és Ingrid

Melcsi/JázminVilmó írta...

boldog nyuszikát nektek is!!!
jázmin és pöttöm

Mr.H írta...

Boldog nyusziünnepet kívánunk mi is nektek: Míra, Máté, anya, apa.

Névtelen írta...

Jó húsvétolást nektek is:)
Ákombákom

Bogár és Gerti írta...

Remélem nem hervadtok el ti sem ;) Bár ennyi fiú között :)
Puszi

Mia és Maja írta...

Voltak nállad is locsolkodók Jázminkám?:)
Jajj,képzeld,én a hajamat nagyon féltettem,mondtam nekik,a hajam nem!!!;)

Szép álmokat,
puszika :)

U.I.: Hajni-anyu,bocsika,de én Téged ajánlottalak Durda Bettikének a blogja szépitésében,mert szerintem,Te ebben profi vagy.:)
Irtam neki emilkét,bizti jelentkeznu fog.

Mia és Maja írta...

Boldog hófordulót édes Jázminkám!:)

puszika!!!