2008. április 28., hétfő

57,) "Megmutatjuk, mit tudunk" - 2.

Pénteken délután 4 órakor került sor a már lennt említett "Megmutatjuk, mit tudunk"( kultúrális műsor a művészetekben tehetséges tanulóknak - forrás: barcs.hu) című "versenyre", ahol Danikáék is felléptek.
Anyáék voltak olyan bátrak, hogy engem is elmerészeltek vinni egy ilyen "csendben kell lenni" helyre.
Előtte még gyorsan beírattuk a Martint a suliba, majd 4 órakor elfoglaltuk a helyünket a színházteremben.
Én Anya ölében raktam fészket, és nagyon jól viselkedtem és csendben is maradtam.
Ennek egyik oka az volt, hogy folyamatosan tömtem magamba a pattogatott kukoricát, és hát úgy nehezemre is esett volna dumálgatni.
Viszont tapsolni tapsoltam, ha kellett , ha nem,,,,,néha elfogott a vágy, vagy mi és beletapsoltam jóóó nagyokat és jóóóó hosszan az előadásba:)
Összeségében nagyon jól éreztem magam, és viszonylag az előadást is végig néztem,,,ami kb. 5 óráig tartott.
A végén szavazni is lehetett az előadásokra,,,és bármilyen meglepő, mi a Danikáékra szavaztunk:),,,tavaly is ők nyertek, reméljük idén sem szakad meg a folyamat:

3 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Reméljük nyernek:) a a pattogatott kukorica jó ötlet, azt legalább ehetek:)
CCuupppppp!

Mia és Maja írta...

Mi is bizti Danikáékra szavaztunk volna!;)))
Jól tetted hogy megtapsoltad őket!:p;)
pusziiii!!!

Melcsi/JázminVilmó írta...

Hajrá Daniék!!!:)
Igazán rendi voltál, Druszikám!!!;)
Puszi!!!