2008. április 29., kedd

58,) Én, a pék:)

Már nagyon régóta szerettem volna kenyérsütőgépet.
De valahogy mindig elmaradt,,,aztán amikor Csillus kreálta a klasszabbnál-klasszabb pékárúkat,,,húúúú,,,,na, azok a képek tették véglegessé az elhatározásomat, hogy nekem is kell egy ilyen.
A szülinapomra be is lett ígérve, csak sehol (mármint városkánkban) nem kaptunk két keverőlapátosat , és névtelent sem akartunk venni.
Most pénteken viszont végre valahára kaptunk egy két lapátos Hauser-t.
Nagyon szép, és nagyon nagy:-O
Természetesen aznap megszületett rögtön két kenyér, és azóta is minden nap sütök,,,kenyeret, zsemlét, pizzás csigát,,,Isteni,,,és az az illat,,,
Ma reggel is bekapcsoltam a gépet, elmentünk intézni a dolgainkat és mire hazaértünk kész lett a finom kenyér,,,,rögtön neki is estünk tejföllel:)))
Hmmm,,,

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Nekünk is ilyen van ;) Jókat sütöttünk, de papi köszönte szépen nem kérte egy idő után... :( Remélem nálatok kidolgozza magát ;)
Puszi

Mr.H írta...

Sziasztok. Jó választás volt ez a gép. Szintén ilyenünk van, és nagyon ügyesen dolgozik. Mondjuk amit adtak hozzá kenyérreceptek, azok használhatatlanok, de receptből szerencsére nincs hiány a neten. Jó sütögetést kívánunk.

Zoárdka mindennapjai írta...

Sajnos nekünk nincs ilyen gépünk,de biztosan nagyon jó dolog lehet.Pizzás csiga...hmmm...talán egyszer mi is behajtjuk apán;)Puszi!!!

Mia és Maja írta...

Szuper lehet,de én most inkább kihagyom..;)))
Majd egy -két év mulva talán!:)
puszika Nektek!!!

Gabi írta...

Szorítunk Daniéknak!;)
Szuper lehet ez a gép,lehet,hogy mi is beruházunk...:):pSzkokán fiúk