2008. május 2., péntek

59,) Május 1.

Tegnap délután mi is kilátogattunk a majálisra, ugyanis nekem ilyenben még nem is volt részem,,,
Kettő óra körül mentünk, és ekkor még csak pár ember lézengett,,,úgy 3-4 óra körül kezdtek szívárogni,,,,,
Volt rengeteg kacatos sátor, édességes, lángosos stb.,,,
Mi körülbelül 5-ször körbejártuk, mert a fiúk nem tudták, hogy mit válasszanak,,,
Azért nagy nehezen megszületett a döntés,,,és mily meglepő, de az itthoni fegyverarzenált kellett növelni egy pisztollyal és egy puskával,,,:(
Én jól elvoltam, bírtam a nagy teret, ahol lehetett össze-vissza rohangálni:)
Itt éppen elbambulóban,,,,

Míg Martin körhintázott, addig Anyával és Danikával fotózkodtunk,,,:)



A pattogatott kukorica sem maradhatott ki,,,:)


Martin körözik,,,:)



Itt meg hot-dogozunk,,,:)


Itt Martin Talmácsit utánozza,,,:)


Pont a nagy eső előtt indultunk haza, de Anya hirtelen felindulásból úgy döntött, hogy ugorjunk ki Éva nenéhez Gárdonyba, mert ugye én még nem láttam Léna babát, mert pont a szokásosakat köhögtem amikor útoljára voltunk.
Anya nagyon meglepődőtt most, mert amennyire odavagyok a babákért Léna nem igen hozott lázba,,,,néha eleresztettem egy "Ott a baba"-t, de különben semmi,,,,
Lehet, hogy már nagyon fáradt voltam, mert mikor hazaértünk gyors fürcsi után úgy kidőltem, hogy csak na,,,:)
Jó kis nap volt, és jó fárasztó is,,,nekem:)

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Jó, hogy nektek is élménydúsra sikerült a majálisozás ;)
Puszi

Ákombákom és Réka írta...

Nagyon csini vagy Jázminom!:)

Melcsi/JázminVilmó írta...

Ez aztán jó kis progi volt! Te meg nagyon csecse!!!;)
Puszi,
Druszi

Névtelen írta...

Nagyon szépek voltatok a majálison! Nagyszerű program és látom mindenki jól érezte magát.
Anyukádnak nagyon boldog anyák napját kívánunk!

Ingrid és Heléna