2008. május 6., kedd

62,) Nárcisz-nap Babócsa 2. rész-képek

Európa legnagyobb kiterjedésű összefüggő nárciszmezője.
A história szerint a területet a török hódoltság idején a helyi basa ültette be nárcisszal háremhölgyei gyönyörködtetésére.
A hátam mögött arról a sok fehér akármiről van szó,,,,:)
A kutyabemutató nagyon bejött nekem,,,,tudniillik oda vagyok a vuvákért,,,:)

,,,viszont hajókirándulásra mostanában nem kell, hogy elvigyenek,,,:)



Jaj, itt Anya csak nem a Rékasi Károllyal ölelkezik??,,,,,deeeeeeeeeeeeeeee:)))))



Ez a firkálmány nem az én művem,,,,


,,,,hanem Enikőé:)))


Szuperűl elvoltam, jól éreztem magam,,,,:)



Nyam-nyam babgulyás,,,:)))



Anya csak (egy) van,,,,:)



Orsi nene alkeszkodik,,,:)

5 megjegyzés:

Ingrid írta...

Ez a nap kedvünkre való lett volna, hiszen nagy virágrajongók vagyunk. Na és a virágmező története... igazán misztikus :)
Biztosan jól szórakoztatok, látszik a fotókaon :)
És Anyukád, Jázmin! Olyan szép és fiatal...

Ingrid

Ákombákom és Réka írta...

Nagyon klassz nap volt:)

Mia és Maja írta...

Nagyon szép napotok volt,és Te is,meg Anya is ,(na meg a többiek is..) nagyon szépek vagytok!!!:)

millió puszika Nektek!

Bogár és Gerti írta...

Tuti győztetek volna a szépségversenyen.
Nagyon csodás lehet az a mező!
Puszi

Mészáros Míra írta...

Milyen szupi volt:-) És anya, jól látom, hogy szőkülsz? :-)