2008. május 28., szerda

70,) Locsi-pocsi

Tegnap megkezdtem a strandszezont.:))
Anya reggel engedett vizet a homokozó-medence -virágomba,,,ami délutánra szuperűl megmelegedett,,,úgyhogy csobbanthattam bele hab testemet:).
Természetesen milliószor ki-be kellett járnom, aminek következtében egy óra múlva több fű volt bennt, mint víz.:)
A fiúkat is bele engedtem röpke 2 percre, majd hangos visítással tudtukra adtam, hogy már nem kívánatos a társaságuk:),,,úgyhogy Anya ma előkotorja nekik a nagy medencét, hadd élvezkedjenek ők is,,,,

Ui.: Ma kezdjük a csempét felrakni, és elvileg ma jönnek az ablakok is, pénteken pedig a konyhabútor. Már egész jól megszoktuk ezt a kupit és a koszt:)))))

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Nagyon jó, hogy pancsizhatsz ;) Nekem nem dujja fel undok anyám, mert tán újat akar nekem :-S De minek! Én is pancsolni akaroooooooook!
Puszi

Névtelen írta...

hmmm... irigykedem :) Jó dolgod van, Jázmin :)

Gabi írta...

Tuti kis pancsoldád van!:)Szkokán fiúk