2008. május 30., péntek

71,) Epreskertben

Múlt héten szombaton-két vakolás között-ellátogattunk az eper "Szedd magad" akció helyszínére. Tavaly is voltam, igaz akkor még passzív szemlélője voltam a dolgoknak a hordozómban ücsörögve. Idén annál aktívabb voltam, és nagyon élveztem a dolgot.

Itt éppen haladunk a célunk felé,,,
,,,az epreskertbe:)



,,,és csak szedtem és szedtem és szedtem,,,,,


Természetesen csakis a zöldeket:))
Ezáltal elemi károkat:) okoztam a gazdának,,,Anyáék győzték eldobálni azt a kb. egy kilónyi zöld epret amit kínkeservesen összegyűjtögettem:(((
,,,morrrrr,,,


,,,méghogy a pirosat kell szedni??? De a zöld sokkal szebb,,,


Nem tiltott a gyermekmunka? ,,,,:)))


A jóból is megárt a sok,,,,
irány haza:)


3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Én szerencsére idehaza ronthatok az epresbe ;) de nekem a pirosak jönnek be, bár én a kútig nem :-P és nyomom befelé ;)
Puszi

Gabi írta...

Húú,de klassz is az eperszedés.Mi is oltunk.:p:)
Szkokán fiúk

Melcsi/JázminVilmó írta...

Ez az eperszedés nekem is bejönne... Anyaaaa!!!:) És milyen jól megúszta a ruhád, Druszikám!
Puszi!