2008. június 24., kedd

77,) Ímééééé a mű,,,,

Tehát ilyen volt,,,,


És kemény másfél hónap alatt, ilyen szépet kreáltak Anyáék.
Na jó, a munka kb.95 %-át Apa végezte totál egyedül, Anya a maradék 5%-ot, főleg ha hagytam,,,:)))
De végre elkészült, igaz az ablak még nincs berakva, függöny is csak a fotózás miatt, mert nagyon sütött a napocska.
Ja és tessék koncentrálni a pult alatt levő kőburkolatra, ami Anya sk. munkája, és Apának annyira tetszett, hogy rábeszélte Anyát , hogy hoz még köveket és a nyár folyamán rakja körbe a nappalit , illetve kinnt a bejárati ajtó mellett.
A lépcsőt már kinnt meg is csinálta és nagyon szép mediterrános hangulata van, csak ajánlani tudjuk:)))))






A tűzhely is isteni,,,itt éppen sajtos pogi sül,,,:P ,,,és hála a légkeverésnek egyszerre sülhet az összes ;-)



3 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Nagyon szép lett!:)
Ákomka a cupppos

Gabi írta...

Ügyesek a szüleid,nagyon szép lett a konyha!:)Szkokán fiúk

Névtelen írta...

Jaj, de megörültem, amikor megláttam a kommented Helénánál.. tegnap is ideklikkeltem, de semmi... gondoöltam reklamálok már... :)
Gyönyörű lett a konyha! Anya pedig hihetetlenül ügyes! Le akalappal ettől a kőburkolattól! Jó ötlet volt.