2008. június 26., csütörtök

78,) Strandon

Tegnap felkerekedtünk, és a jó 3 órás alvásom után elmentünk strandolni.
Martin mamáéknál nyaral, úgyhogy most csak 4en mentünk.
Nagyon élveztem, igaz néha olyan nyihogást lecsaptam, mert gonosz Anyáék mindig fogtak,,,pedig én egyedül akartam fulldokolni:)
Danika is jól érezte magát,,,, ő már egyedül ment a sodrófolyosón, úszkált össze-vissza.
Megpezsgőfürdőztettük öreg csontjaimat is,,,,amit imádtam.:)
Este 8ig voltunk, és jól el is fáradtunk,,,itthon nagyon hamar kidőltünk Danikával együtt:)))
Itt még szárazon,,,


,,,és mint ázott kiscsirke.:))


Mindig is tudtam, hogy az anyaTEJ élet, ERŐ, egészség:)))


Azt hiszem itt éppen takarítottam:)


A tündéres poncsó-törölkőzőmben:)

Danika megéhezett:-P


,,,,na meg aztán én is:))))


Indulunk haza:(


Ui.: Boldog 23. hófordulót magamnak:))
Jajj, nem is tudom mi lesz egy hónap múlva?;-)

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jujj,hát valami gyönyörűséges vagy kis barátnőm!:p:)
Nagyon boldog hófordulót Neked,itt is!:)
Én tudom ám mi lesz egy hónap mulva,csak nem mondom meg,mert tudod,az meglepi..:o:p;)
pusziiii!!!

Melcsi/JázminVilmó írta...

:)csecse fürdősrucis csajszi:)
boldog hófordulót! mi is lesz egy hónap múlva????;)
puszika

Gabi írta...

Szupi napotok volt!:)
Írtó csini vagy a fürdőruciban,és a tündéres törcsi is egyszerűen tündéri!:);)
Szkokán fiúk