2008. július 7., hétfő

83,) Uncsitesóim : Máté és Emi

Ma pont egy hónapja /jóóó gyorsak vagyunk, mi?;-)/, a Papáékhoz jöttek vendégek,,,,köztük két kisgyerek is: Máté és Emi.
Ők olyan másodunoka- tesó -féleségeim, ugyanis Anya és az ő Apukájuk első unokatestvérek.
Én nagyon örültem nekik,,,főleg Máténak, hisz mégiscsak ő volt az én súlycsoportom, majdnem egy idősek is vagyunk,,,,4 hónappal vagyok öregebb:)) nála.
E körkülönbséget ki is használtam, anyáskodtam feledte rendesen:).
Sétáltattam, terelgettem, simogattam,,,,ő pedig bizti élvezte, mert nem panaszkodott:)))))
Itt éppen sétáltatom Mátét,,,,

Nagyon jól el is játszottunk, igaz Máté néha bekattant, és levágott egy hisztit, de utána folytattuk ahol abbahagytuk:)


Na ő Emi, Máté 6 éves nővére,,,,ő is be tudott kattani néha:))
Velük ellentétben /kivételesen;-)/ egy tündér voltam.
Nem nyihogtam, aranyosan viselkedtem, és tényleg egy hangom nem volt egész ottlétünk alatt.


És természetesen az elmaradhatatlan szóló képeim:-)))





0 megjegyzés: