2008. július 8., kedd

84,) Alvásom mostanság

A napközbeni alvás mennyiségem az elhanyagolható kategóriába tartozik.
Igaz, van egy-két nap, amikor azért eltudok durmolni vagy 3 órán keresztűl,,,de ez ritka mint a fehér holló.
Legtöbbször olyan 30 perceket alszom, és ez sem az ebéd utáni időszak, hanem inkább 15-16 óra magassága.
Ennek folyománya az éjszakai alvásom, mely talán ennek köszönhetően elég tűrhető.
22 óra körül /cseppet sem álmosan/ megyek feküdni,,,,és reggel /a máskori hajnali 5-6 órai kelésem helyett/ 9 óra körül ébredezem.
Ez ma is így volt, amikor is Anya 3/4 8-kor lelépett fodrászhoz, hogy életet leheltessen a hajába,,,és, hogy megint szőküljön egy árnyalatot.
Zsuzsi jött ránk vigyázni , de sok dolga nem akadt ,,,legalább is velem,,,,mert én majdnem 3/4 10 ig álomországban nyargalásztam.
Ma kivételesen dél körül sikerült kidőlnöm egy órára,,,és jelenleg /20:47/ is még igen aktívan töltöm az időmet:
,,,építőkockákat tologatok a babakocsimban :)))

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Nem túl fényesen hangzik :-P
Asszem nem bírnám, ha Bogár nem nyomna minimum 2 órát/napközben
Puszi

Mia és Maja írta...

Anya nem is tudja hirtelen eldönteni,melyik a jobb (rosszabb):o;)
Én igaz,hogy alszom nappal,de reggel 6-7 körül már fent is vagyok!:o
Maja pedig akkor alszik,amikor én felébredek,és forditva...:s
De akor anya mikor alszik...? :o;)
Puszika Nektek!!!