2008. július 12., szombat

85,) Helyzetjelentés + a dackorszak


Nem mentem le a térképről, éles és vírulok,,,,csak gépet cseréltünk és Anya nemigen fér ide Apától,,,mert az csak telepít és telepít és átrak meg lerak,,,a régi gépen meg még nincs internet,,,úgyhogy várjuk a sorunkat:))).
Sajnos képekkel sem szolgálhatok,,,mert a régi képek a régi gépen,,,erre meg még nem tud Anya újakat rakni.
De most kicsit idefértünk, mert Apát elvezényelték a Balaton Sound fesztiválra,,,tegnap ment és vasárnap jön,,,úgyhogy most szalmáskodunk:).
Különben semmi extrát nem csinálunk a fiúkkal,,,ők nyúzzák az új játékokat a gépen,,,én meg nyúzom Anya idegeit:).
Szerinte most tetőzik nálam a dac-korszak,,,,vagyis szeretnék remélni, hogy ez a csúcs,,,és ennél nem lesz rosszabb.
Minden szarért tudok nyihogni,,,,

Pl.:
- ivásnál ha nem tetszik a pohár formája, ha nem tetszik a színe, vagy esetleg Anya 0,01cl-rel kevesebbet tölt, vagy ha 0,01 cl-rel többet:)
- ugyanez megy kajánál is,,,nem mindegy mivel, miben és mennyit:),,,
- a legfelháborítobb dolog , amikor az autós ülésbe akarnak tenni ,pedig én elől akarok lenni Anya ölében,,,vagy legalább is állni a két ülés között,,,:),,,
,,,,és még sorolhatnánk:)))))de ez engem nem zavar, én jól bírom a saját hangomat:), nem tudom Anyáéknak mi a bajuk vele:)))), és örüljenek neki, hogy
a hasraverős hiszti még mindig nem tartozik a repertoáromba,,,valszeg nem is fog:),,,ugyanis az egyáltalán nem nőies dolog,,,én pedig nő vagyok,,,,vagy mi?:))))))

6 megjegyzés:

Évi írta...

A őoharas dolog nyuszika esete.Ha van sapi az a baj, ha nincs atz:-)))).
Egy nőnek muszáj hisztizni!!.Ne hagyd, hogy kiöljék belöled!!!!.
Puszi szépségesség.

Évi írta...

poharas akart lenni....

Gabi írta...

ezek a dac-os problémák bizony nálunk is fennállnak...;):)
Klassz az alvós sorozatod!:)Szkokán fiúk

Ingrid írta...

Huh... nem semmi vagy :)))))
Igazi nő :)))

Bogár és Gerti írta...

:) Szerintem teljesen rendben van ;) Rendet kell tanítani az ősöknek ;)
Puszi

Ákombákom és Réka írta...

Csak így tovább Jázminom!:)
Bocs anyóspajti:)
Ákomka