2008. július 15., kedd

86,) Kalácskarnevál - 2008. június 7. Csokonyavisonta



Ahogy a címből is látszik, ez megint egy 'friss' tartalmú bejegyzés lesz:).
Minden évben megrendezik ezt a kalácsmizériát, és mi minden évben ott is vagyunk,,,,főként mert Anya Mamáék ott laknak:).
A délelőtt a sátrak közötti bolyongással szokott telni, és a különböző ízű és alakú kalács-csodák megvásárlásával:-P.
Ez idén is így volt, azzal a különbséggel, hogy elég bogaras hangulatomban voltam, úgyhogy Anyával cipeltettem magamat szinte egész idő alatt.
Ez kb. délig tartott, amikor is visszamentünk a Mamáékhoz,,,,,na ott végre kiengedtem a gőzt és tök jól éreztem magam.:)))
A fiúk is elbolyongtak össze-vissza,,,,de őket már inkább a sportpályán lévő
falunap izgatta.


Amikor nem zizegtek a bogarak:))))),,,,,futottam pár kört.




Délután, szokásommal ellentétben,,,elaludtam:-O.
Ezt a pillanatot használták ki a gonosz párák, hogy lelépjenek, és engem Mamánál hagyva, ők szórakozzanak kicsit a pályán:((
/morrrrrrrrrrrrrr,,,,/
Rögtön rá is találtak a jéghegynek ütközött Titanicnak,


,,,amin jól kicsúszkálták magukat.
/koncentrálni a jobb felső sarokra/


Majd Anya guggolt egyet a Martinnal:).


Guggolás után Martin quad-ozni óhajtott,,,,,


,,,,amit élvezett is rendesen:):


Danika pedig már nagyfiú,,,,,ő már egyedül is hajtja a mocit,,,,


Itthon még gyorsan leugrottunk a kikötőbe, megnézni a hajókat,,,,
,,,,majd siettünk haza, mert már nagyon fáradtak voltunk.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Húú,ez szuper lehetett!:)Szkokán fiúk

Ingrid írta...

Húúú... ti aztán nagyon sok helyre elmentek :) tetszik ez a karnevál ...
Anya pedig milyen csinos...... nem keveredett el a fotó a titkos nővéretek fotójával és véletlenül írtátok fölé, hogy Anya???? :))))))