2008. augusztus 12., kedd

107,) Búcsúban

A vasárnapi napot - búcsú lévén - a dombói Mamáéknál töltöttük,,,,
Jóóó sokan voltunk,,,de legalább nem unatkoztunk, sem én, sem a fiúk.
Ebéd után már zizegtünk rendesen, hogy mikor megyünk már,,,,bár nekem fogalmam sem volt, hogy hova megyünk:).
Kis falú lévén a búcsú is kicsi volt, talán 2 vagy 3 sátor volt és kész.
Nem is volt könnyű a választás, hogy a sok kacat közül mit is vetessünk a Mamával:).
A fiúk természetesen fegyverarzenált növeltek, én pedig az elveszített drága, egyetlen rúzsom helyett kaptam egy másikat , egy egész játék smink készletettel karöltve :)).


Itt mindenki a saját szerzeményével megpihenve,,,kivétel én:))).


A királynői "múltam" itt sem hagyott nyugodni, ugyanis nem süllyedtem le holmi pór nép közé a lépcsőre a fotózáshoz:)))),,,,nekem igenis állnom kellett a lépcső tetején, karba tett kézzel:))))


Na valahogy így,,,,,


Mindenki vitte a magáét,,,



,,,,én is vittem a magamét:))


3 megjegyzés:

Mészáros Míra írta...

Jó választás volt, Hannácska!!

Mia és Maja írta...

Na,ezt én sem adtam volna,hogy más vigye...;)))
millió pusziiii!!!

Gabi írta...

:)Szkokán fiúk