2008. augusztus 16., szombat

108,) Nekem a Balaton a Riviéra,,,

A szerdai napot Balatonlellén töltöttük.
Én még nem tudtam, hogy mi vár ránk, de a fiúk nagyon bevoltak sózva.
Fél 9 körül érkeztünk meg és este 7re értünk haza . Nagyon élveztük az egész napot, úgy igazán a délutáni órákra pörögtem fel,,,Anyáék szerint akkor élveztem a legjobban.
A 35 fok körüli hőmérsékletet is elég jól viseltük.
Nagyon elfáradtunk. Ahogy Apa kitolatott a parkolóból, én már aludtam is,,,a fiúk se zajongtak egész úton, úgy elvoltak pilledve.
Gyorsan Kaposváron még beugrottunk a Praktikerbe 10 percre,,,majd irány haza,,,csomagokat ledobtuk a nappali közepére,,,zuhi,,,majd negatív,,,senkit nem kellett ringatni:))

Dagonya, Jázmin módra,,,

1.

2.


A sima és szép bőr titka,,,az iszappakolás:)


Csooooodaaaaaa történt !!!! A fiúk megtanultak vízen járni,,,,


Természetesen főztem finomakat is,,,


,,,közben azért felügyeltem a rendre is:)
"-Hmmmm, azt hiszem minden oké."

Majd sétáltam Apával,,,

Sétáltam Anyával,,,


Vizibicikliztünk is,,,szigorúan rendőrségesen:))))


Nanáááá, hogy én voltam a kapitány,,,,


,,,és közben még hattyúkat is csodálhattunk, mert nagyon közel jöttek a bicajhoz:)

5 megjegyzés:

Ingrid írta...

Szuper képek! Nekem a vízibringa és a hattyúk tetszenek a legjobban :)
Persze csak utánad, emrt Te még dagonyáznás közben is szépséges vagy! Azt hsizem a bátyóknak és apukáknak fel kell fegyverkezniük, mert hamarosan jönnek az ostromló udvarlók :)

Mia és Maja írta...

Nagyon jó lehetett Nektek!:)

Jól néztek ki mindannyian,és bizti szuperul éreztétek magatokat!:)))
puszika!!!

Evon írta...

Hűűű, micsoda sárdagonya! Irígykedve nézzük ;-)puszi

Gabi írta...

Szupi hely,mi is visszatérünk oda minden évben!;):)
A rendőr-bringa nem semmi!:):):)Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:) Sárgulunk :)
Puszi