2008. augusztus 31., vasárnap

113,) Ovigondok


Az egész ugye ott kezdődőtt, hogy 2007-ben bezárt a közelünkben levő 2 sz. óvoda.
Mi , és még pár szülő inkább mentünk az óvónőkkel együtt a város másik végébe, minthogy új környezet mellett még új óvónőkkel is sokkoljuk őket.
Martinnak így csak az új helyet kellett megszoknia és pár ismeretlen gyereket.
Év vége felé, szólt az óvónéni, hogy jővőre, mint nagycsoportos, Martin átkerül egy másik csoportba, a nagyok közé, az új óvónőt (az ottani vezető óvónő) nem részletezem:(.
Végül is elfogadtam a dolgot.
Valamikor a nyár folyamán megemlítettem Martinnak, hogy az ...nénihez fog járni,,,,na mondanom sem kellett, szinte az egész napot végígbőgte, hogy ő oda nem akar menni.
A dologhoz hozzátartozik, hogy a szomszédasszonyom Edit, a városi óvódák vezetője, és napi beszélő szinten vagyunk, ha nem érek rá ő vagy a lánya vigyáz Jázminra.
Neki említettem a dolgot és mondta, hogy visszahelyezteti Martint az eredeti helyére.
Másnap bementem az oviba, és beszéltem a kedvences óvónénieinkkel.
Már tudtak a dologról és mondták is, hogy jól tettem, hogy a Martin lelkét néztem és örültek nekünk.
Mondanom sem kell a vezető óvónő /akihez került volna a Martin/ dúlt-fúlt, de Edit mondta neki, hogy mi azért jöttünk át abba az oviba, mert oda mentek az óvónénieink is , és velünk szeretnénk maradni.
Már aznap mégegy szülő jelentkezett, hogy ő is átakarja vinni a nagycsoportos fiát a Martinékhoz, így legalább nem ő lesz egyedül nagycsoportos. Mert ez egy kiscsoportos-középsős csoport /volt/, most jelenleg két naggyal, így át kellett variálni az egészet vegyescsoporttá.
Úgyhogy kicsit megkevertük az állóvizet,,,de kit érdekel:).
A lényeg, hogy nem bőgve megyünk oviba, a többi meg le van toj,,,,,a:).

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Így is van,a gyerek érdekeit kell nézni!;):)Szkokán fiúk

Névtelen írta...

Jól tetted, hogy a gyereket nézted és az ő szívére hallgattál.

Évi írta...

Még jó, hogy átvitted.Helyes.te sem bírsz nyugodni látom úgyse, mig a gyerekek nem nyugodtak:-)))És ez így helyes.
Millió csók a tisztasági betét sokoldalú felhasználójának:-)))

Ingrid írta...

Nagyon jól tetted, hogy martint tartottad szem előtt, elvégre ő jár majd oviba :)
Örülök, hogy nem sírósan indul a napotok :)